dimecres, 24 d’abril del 2013

Presentacions

Bon dia, 

avui inicie una xicoteta aventura com a blogger amb l'objectiu de fer-me un lloc ben menut en aquest món. Primer, voldria presentar-me. Em dic Elena i sóc traductora. Bé, ho sóc d'esperit i també ho diu a un paperot que signa el rei encara que, fins ara, de poc m'ha servit.

Respecte a les llengües que parle diré que aquesta amb la que escric és la meua llengua materna, igualment que el castellà. Ja que, per sort, m'he criat amb les dos llengües a la vegada. Poques diferències trobe entre l'una i l'altra, si bé obviament hi han. Per això seran, principalment, les dues llengües amb les que em comunicaré amb els que vulguen llegir les meues divagacions. No obstant, també faré publicacions tant en anglès com en alemany ja que aquestes dues són també les meues llengües de treball. 



Quant a mi, he de dir que vaig estudiar a la Univeristat Jaume I de Castelló i ara fa un any i mig que vaig acabar la meua llicenciatura. Just en aquell moment vaig tenir l'oportunitat de anar-me a l'estranger i no m'ho vaig pensar dues voltes. Vaig vindre a Alemanya, a Colònia concretament, des d'on escric ara aquestes línies. La meua oportunitat venia en forma de beca per a ser auxiliar de conversació a un institut. Ja havia viscut a l'estranger, d'erasmus, però açò és un poc diferent. Vaig vindre ja que a Espanya poques opcions tenia. 


Però la vida fora de casa no es gens fàcil. Encara que d'açò ja parlaré un altre dia...

Elena
_______________________________________________________________



Buenos días, 

hoy inicio una pequeña aventura como blogger con el objetivo de hacerme un lugar pequeñito en este mundo. Primero, me gustaría presentarme. Me llamo Elena y soy traductora. Lo soy de espíritu y también porque lo dice en un papelucho que firma el rey que hasta ahora de poco me ha servido.

Con respecto a las lenguas que hablo he de decir que esta con la que escribo es mi lengua materna, igual que el catalán. Ya que por suerte he crecido con las dos lenguas a la vez. Encuentro pocas diferencias entre la una y la otra aunque evidentemente las hay. Por eso serán estas principalmente las dos lenguas con las que me comunicaré con los que quieran leer mis divagaciones. No obstante, también haré alguna que otra pubicación en inglés y en alemán puesto que son mis otras lenguas de trabajo. 

En cuanto a mi, estudié en la Universitat Jaume I de Castellón y hace un año y medio que me licencié. Justo en aquel momento tuve la oportunidad de irme al extranjero y no me lo pensé dos veces. Vine a Alemania, a Colonia concretamente, desde donde escribo estas líneas. Mi oportunidad vino en forma de beca de auxiliar de conversación en un instituto. Ya había vivido en el extranjero, de erasmus, pero esto es un poco distinto. Vine puesto que en España tenía pocas opciones.

Pero la vida fuera de casa no es nada fácil. Aunque de esto ya hablaré otro día... 

Elena

4 comentaris: